viernes, 1 de julio de 2011

Tabaco...


Hoxe fumeime 19 cigarrillos en 10 horas… comezo a darme un pouco de asco…
esto é o que me demostra que algún día quedei estancada e convertín o tabaco no meu máis fiel amante… ás veces ingánoo cos estudos, pero bueno… podería pasar unha tarde sen estudar… de feito podería pasar moito tempo sen estudar pero, dáme que non podería votar o mesmo tempo sen fumar…

Creo que me apetece poñerme en roupa interior e bailar no parque de enfronte, mentres os aspersores regan a herba verde, completamente verde… logo meteríame na cama espida, co pelo húmido… e logo quedaría a durmir… cando espertara, despois de algo así como 10 horas –sóbranme-, estaría feita unha raíña... ergueríame e fumaríame un cigarro logo de que pasara o mesmo tempo no que hoxe me fumei  19...  Creo que o tabaco seguirá sendo o meu máis fiel amante por moitos anos… e logo… e logo xa verei…

2 comentarios: