miércoles, 23 de marzo de 2011

...

Estes días non son capaz de escribir…
Cada vez que o meu estado de ánimo sube as miñas ganas de escribir aumentan pero, desgraciadamente, escasean as cousas das que falar, a pesaren de que cando mellor estou é cando máis tempo ocupado teño, e non me refiro a traballos nin a nada que teña que ver con clase… debe de ser por iso polo que non teño tempo para pensar en cousas polas cales escribir… espero poder facelo pronto, e iso non quere dicir que quero estar mal, simplemente quero escribir aínda estando ben…

Hoxe decido postear un tema de Miyavi, en honor ao magnífico concerto que deu en Barcelona o pasado 16 deste mesmo mes ao cal tiven pracer de asistir.
Aí o deixo (sinto non poder subir nada do concerto pero non hai vídeos que merezan ser ensinados, non polo contido do mesmo senón pola súa calidade)!

No hay comentarios:

Publicar un comentario