sábado, 13 de agosto de 2011

Curtametraxe....


Necesito un tempo para adaptarme… cando deixei de mercar roupa para mercar libros?
Eu tamén decidín abrir o parasol e andar durante dez mil millas… e cando as recorra marcharei a outro país, a outro lugar… non por odio, nin por rabia, nin tan sequera porque así o queira… simplemente porque si… a veces as cousas pasan porque si… a veces encollemos sen poder evitalo…. a veces as mazás caen da árbore cando non sopra o vento, ou cando non hai nada que as empuxe a facelo…

Posiblemente ti sigas aí, coa cara inchada e pálida e a mirada fixa en sabe deus que cousa… posiblemente sexa eu a que siga aquí intentando adiviñar que parte da película me perdín...  ou cal vin eu que os demais non viron…
Posiblemente todo siga igual… sen cambios… sen variacións… sen vento que axite o meu pelo… sen choiva que molle o teu…

Pero dá igual… ao fin e ao cabo todo forma parte desta curtametraxe….

1 comentario:

  1. tengo un miembro!!!!!!ajajjajaj

    interesante o da árbore, gústame.
    axitarate, seguro que si!
    **

    ResponderEliminar